Графичен дизайн
Начало
/
Графичен дизайн
Графичен дизайн с ясни послания към Вашите клиенти.
Имаме амбицията да направим Вашия продукт търсен и предпочитан от всички. Начинът да постигнем това е чрез правилна
рекламна стратегия,
графичен дизайн със запомняща се
визия и
ясни послания, достигащи до Вашия клиент.
Цялостното рекламно обслужване е нашият продукт.
Корпоративна Идентичност
Графичен дизайн - за лицето на Вашия бизнес.
Логото е основният елемент във всеки графичен дизайн.
Логото носи имиджа на фирмата и чрез него се изграждат
корпоративна идентичност и
рекламни линии. Важно е всеки Ваш клиент или партньор да разпознава фирмената Ви
визитка, бланка, плик или папка сред останалите. Ще създадем Вашата
корпоративна идентичност така, че конкуренцията да се опитва да Ви копира, а клиентите да съхраняват всяка Ваша оферта.
Рекламни материали
Графичен дизайн - разбираем от Вашите клиенти.
Уникален и оригинален графичен дизайн на Вашите Рекламни материали не е достатъчно. Необходими са рекламни материали, които да бъдат разбираеми за Вашите клиенти. Правилно кореспондиращи си с цялостната рекламна стратегия, те могат да повишат драстично продажбите по време на кампания. Чрез покачване имиджа на продукта, може да се стигне до трайно покачване в оборотите. За нас е предизвикателство да изградим рекламна стратегия и рекламни материали, които да работят и да постигат вашите цели. Така нашата цел е Вашият успех.
Етикети опаковки
Графичен дизайн - за директната продажба.
Първо купуваме опаковката, после виждаме продукта.
Често дизайнът на етикета и опаковката е определящ при избора на продукт. Етикета или опаковката носи информация за продукта и е неразделна част от него. Опаковката (етикетът) не само определя продукта - вид, тип, скъп, евтин, висок клас, нисък клас и серия, но също така изпълнява и естетическа функция. Например, когато някои продукти с високо качество са неприятни за окото във вида за продан, тогава дизайнът на опаковките им играе "главна роля" в позиционирането на пазара. Ние мислим, че страхотната опаковка или етикет правят продукта уникален, забележим и желан. Когато "облечем" продукта в "съблазнителна" опаковка, представяща всички негови качества и ползи, клиентът е склонен да пренебрегне цената.
Промоционални материали
Стимулирайте продажбите, използвайки различни похвати на промотиране и графичен дизайн.
За да бъде промоцията успешна, трябва да са налице корпоративна идентичност, рекламни материали, етикет или опаковка. Промоцията, като част от рекламната стратегия е инструмент за стимулиране на продажбите в конкретен период от време, на определени места. Промоциите могат да бъдат безкрайно разнообразни и оригинални от Реклама по места на продажби (POS) до изграждане на стелажи, щандове, конструкции, дори и промоционална продажба на група от продукти (Напр. препарат с гъба, кафе със сметана и др.). Нека Ви споделим нашите идеи, за да направим заедно Вашия продукт атрактивен и успешен.